Rękodziełem zajmuję się od niedawna, ale od razu poczułam, że jest to moja pasja:):):) Moim pracom daleko jeszcze do doskonałości, ale cały czas się uczę i mam nadzieję, że choć trochę się Wam spodoba...

poniedziałek, 25 lutego 2013

Zestaw mebli nr 2

Witajcie kochani:) 
Jest mi ogromnie miło,że zaglądacie do mnie i zostawiacie te piękne komentarze.
 To mnie bardzo motywuje do dalszej pracy:) 
Serdecznie pragnę powitać nowych obserwatorów :)
Parę dni temu wykonałam mebelki dla lalek dla mojej córci, jej koleżance tak się spodobały, że też chciała takie, ale w kolorze fioletowym. A więc zgodnie z życzeniem zamówienie wykonane. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zmieniła. I tak oto nóżka od stołu została wypleciona, a nie tak jak poprzednio uformowana z rurek.
 A całość prezentuje się tak



13 komentarzy:

  1. hmmmm super są.I ten kolorek REWELACJA!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne :-) Mojej corci bardzo by sie podobalo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mebelki, na pewno się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne i kolorek przecudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Kolor bardzo ładnie dobrany.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super a kolorek świetny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają Twoje wiklinowe prace :)
    pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł z mebelkami z papierowej wikliny! Pięknie się prezentują ;)
    Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podobaja te mebelki ,są odjazdowe

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł zostaję na dłużej.....piękne prace

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony komentarz :)