Rękodziełem zajmuję się od niedawna, ale od razu poczułam, że jest to moja pasja:):):) Moim pracom daleko jeszcze do doskonałości, ale cały czas się uczę i mam nadzieję, że choć trochę się Wam spodoba...

piątek, 22 lutego 2013

Ostatni post


Zasypałam Was dzisiaj postami, a więc ten będzie ostatni na dzisiaj:) 
Przeglądając zdjęcia znalazłam wazon, 
który robiłam już jakiś czas temu
 i postanowiłam go pokazać:)




Porządki na blogu porobione, więc czas się zabrać do pracy...
Dostałam wczoraj zamówienie na mebelki fioletowe
Aż sama jestem ciekawa jak się będą reprezentowały w tym kolorze.
Oczywiście pokażę Wam efekt końcowy.
Życzę wszystkim miłego dnia:)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny Wazon :) Zapewne piękne będą ! Fiolet to bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wazon i śliczny kolor!:) Uwielbiam fiolet,więc tym bardziej nie mogę się już doczekać mebelków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika, wszystko co dzisiaj nam pokazałaś bardzo mi się podoba,koszyczek ze słonecznikami jest piękny podobnie jak kwiaty, zwłaszcza cesarska korona i storczyk. Podziwiam bo są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko wszystkie Twoje prace bardzo mi się podobają kwiaty są jak żywe, przepiękne...i wiklinowa twórczość również cudna. Ina

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję za komentarze, aż miło czytać,że to co robię komuś się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny i jaki kształtny :) dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wazonik się pięknie prezentuje:)Wszystkie twoje prace są śliczne,warto do Ciebie częściej kukać.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony komentarz :)