Rękodziełem zajmuję się od niedawna, ale od razu poczułam, że jest to moja pasja:):):) Moim pracom daleko jeszcze do doskonałości, ale cały czas się uczę i mam nadzieję, że choć trochę się Wam spodoba...

niedziela, 14 kwietnia 2013

Księga Gości

Trochę mnie nie było, ale to dlatego że w szkole egzaminy się posypały i trzeba było trochę posiedzieć nad książkami.Ale znalazłam chwilkę żeby zrobić księgę dla koleżanki na ślub jej taty. Jest to księga gości weselnych, ma 50 stron do wpisów życzeń, może również posłużyć jako album na zdjęcia:)



Witam serdecznie nowych obserwatorów :)
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:)

12 komentarzy:

  1. Woow. Super sprawa, piękna księga. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ,podoba mi się ,zrobiłam prawie zaproszenia i winietki ,może by tak spróbować taka księgę:)W sierpniu mam wesele syna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna księga, bardzo pięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Moniczko, zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, incrеdible blog format! Hοw long have you been running a blog for?
    you make running a blօɡ glance easy. Thе full look of ʏour web ѕite is fantastiϲ,
    let alone the content material!

    My site :: enclosed auto shipping tx

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczba zespolona płyta rysunek
    Cauchy-Riemanna Równania deski kreślarskiej
    http://freeman2.com/cplxdraw.htm

    http://freeman2.com/analects.htm
    Konfucjusz 551BC do 479BC
    2016-02-27-07-55
    Jeden dzień Konfucjusz zobaczył dwóch chłopców kłócić.
    Boy_A powiedzieć: "Wczesnym rankiem, rozmiar Słońce jest większe od południa.
    tak wcześnie rano Słońce jest bliżej nas ".
    Boy_B mówią: "Mid w południe Słońce jest gorętsze niż wcześnie rano.
    tak, w połowie w południe Słońce jest bliżej nas ".
    Dwóch chłopców zapytać Konfucjusza Sędzia, który ma rację.
    Konfucjusz powiedział: "Nie mogę ocenić, kto ma rację."

    Z naszego codziennego doświadczenia, jeśli widzieliśmy człowiek trzymać latarkę chodzić do nas.
    Kiedy jest daleko, latarka jest mniejsza i chłodniejsza.
    Kiedy on jest w pobliżu, latarka jest większa i gorętsza.
    Teraz sprawa słońce,
    Wcześnie rano Słońce jest większe i chłodniejsze.
    Mid w południe Słońce jest mniejszy i gorętszy.
    To jest naprawdę w sprzeczności z naszym codziennym doświadczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. 52 year old Physical Therapy Assistant Eleen Laver, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like "Snows of Kilimanjaro, The (Neiges du Kilimandjaro, Les)" and Embroidery. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster. odwiedz witryne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony komentarz :)