Rękodziełem zajmuję się od niedawna, ale od razu poczułam, że jest to moja pasja:):):) Moim pracom daleko jeszcze do doskonałości, ale cały czas się uczę i mam nadzieję, że choć trochę się Wam spodoba...

sobota, 30 marca 2013

Miała być kura, a wyszła kaczka :)



Mój Tato zażyczył sobie kurkę,ale na podstawie w kształcie jajka.
Zabrałam się do pracy, ale podczas wyplatania owa kurka przypominała mi kształtem bardziej kaczkę.
 I tak oto powstała, jak ją nazwała moja koleżanka 
Madame Kaczusia


Powiem ,że efekt końcowy mnie zaskoczył bardzo pozytywnie 
i nie tylko mnie.... już się posypały pierwsze zamówienia na tę Damę :)
 Tacie też się spodobała :)
A co do zamówień to taki oto zestaw wysłałam do Niemiec.


Musiałam wyrobić się przed świętami, więc zeszły tydzień był bardzo pracowity.
Ale paczka szczęśliwie dotarła już do właścicielki.

4 komentarze:

  1. Madame Kaczusia to prawdziwa dama. Ubrana w kapelusik i korale pięknie prezentuje się na święta :)Zestaw kurek z bucikiem prezentuje się świetnie, obdarowani na pewno się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne plecionki :0 Wesolych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kaczusia:) Pozostałe plecionki również bardzo piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zestaw,ale prześliczny jest również rowerek.
    Zapraszam do siebie po wyróżnienie; http://wytworkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony komentarz :)