Rękodziełem zajmuję się od niedawna, ale od razu poczułam, że jest to moja pasja:):):) Moim pracom daleko jeszcze do doskonałości, ale cały czas się uczę i mam nadzieję, że choć trochę się Wam spodoba...

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Bukiet róż do szkoły:)




Od nich wszystko się zaczęło.... 
Rodzice u córki w szkole wpadli na pomysł, aby na zakończenie roku szkolnego, każde dziecko wręczyło nauczycielce kwiatka z papieru. 
Podjęłam się zrobienia czternastu różyczek  z bibuły dla dziewczynek, koleżanka zrobiła drugie tyle dla chłopców :) 
Było ciężko..., ponieważ nigdy nie robiłam takich rzeczy, trzy dni mi zajęło kombinowanie jak się za to zabrać. No i udało się:):) 
Cóż to była za radość:):):)
 A o to efekt:):)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony komentarz :)